6 Eylül 2017 Çarşamba

ALTERRA ALLIK (ROSSMANN)




        Merhaba :)

   Makyajda olmazsa olmazlardan biri allık diye düşünüyorum.Aslında ruj ve allık desem daha doğru olur ,yani renk , yani makyajı gösteren önemli unsurlar.Sizde de oluyor mu ? Tüm makyajı bitirdiniz ama ruju sürmeden asla tam olmuyor o makyaj :) veya allık olmadan soğuk oluyor sanki , tabi ki bu benim kişisel fikrim.Ama yanlış bir düşünce var ki allık konusunda, bazen sürmeyin demek istiyor insan 🙊 yapılan yanlış maalesef bol bol sürmek :) Fırçayı hooop direkt yüze , evet sürme şekli yüz şeklimize göre değişebilir onu biraz anlayabilirim ama artık bol allıklı yüzler görmesek olmaz mı kızlar ya 🙈

   Allığı uygularken fırçaya aldıktan sonra fazlasını serpiştirip(nasıl ifade edilir bilemedim  :) , bir yere yavaşça vurmanız yeterli ) uygulanmalı , az gelirse tekrar aynı işlemi tekrarlayabilirsiniz , böylece yavaş yavaş kontrollü bir uygulama olacaktır.Ben şakaklarım dan burnuma doğru sürüyorum ki yoğunluk yanakta olmasın.Tabi ki allık uygulama konusunda fırçanız da çok önemli , benim ilk allık fırçam Avon markasına aitti , Nascita bambu serisinin allık fırçasını alınca dedim ki bu allık fırçası ise  Avon neydi , fark o kadar belirgin.İndirim döneminde uygun fiyata bulabilirsiniz Nascita'nın fırçasını kızlar.

Buradan inceleyebilirsiniz ⇒ https://www.nascita.com.tr/
Bahsettiğim allık fırçası da bu ⇒ https://www.nascita.com.tr/urun/detay/acili-allik-fircasi/1563

  Allığa gelecek olursak ; çok doğal duran , mis gibi kokan pigmentasyonuna bayıldığım  Alterra markasına ait 04 Rosewood rengi , hafif ışıltılı ama sim sim değil..







Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz , marka bitkisel içerikli , ürünün fiyatı 12-15 diye hatırlıyorum , indirime girdiğini görmedim , görürseniz bana da haber verirseniz sevinirim :)




Okuduğunuz için teşekkür ederim...

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere 💕💋





2 yorum:

CATALYN COLD LOTION -SOĞUTUCU ETKİLİ LOSYON

Merhaba.. Öncelikle 2018 sağlık ,mutluluk, huzur ,isteyen ve olmayan herkese aşk getirsin 🙈 Dilerim güzel haberler alacağımız bir yıl ol...