31 Aralık 2017 Pazar

CATALYN COLD LOTION -SOĞUTUCU ETKİLİ LOSYON


Merhaba..
Öncelikle 2018 sağlık ,mutluluk, huzur ,isteyen ve olmayan herkese aşk getirsin 🙈 Dilerim güzel haberler alacağımız bir yıl olur 🙏🏻 

Ekim ayında Niğde de katıldığımız #LerzanKaradanli29Ekim3yasinda  etkinliğinde hediye edilen @catalynlaboratories soğutucu losyon ; soğuk havalarında gelmesi ile sinüzitten kaynaklı baş ağrılarıma derman oldu.Annemde boyun ve sırt ağrılarında da etkili oldu  fakat ben asıl en etkili olduğu alanın baş ağrısı olduğunu düşünüyorum.Kas ağrıları için yine aynı ürünün sıcak etkili olanı bence daha etkili olacaktır.Ayrıca ürün mentollü olduğu için nefes açtığına da şahit olduk 🙈  Grip salgınının olduğu şu günlerde belki faydalı olur.Ben ürünü küçük bir kutuya koydum çantamda taşıyorum, biraz havasız bir ortamda çalışıyorum ve üstene birde otobüste havasız ortamda  kalınca baş ağrısı kaçınılmaz oluyor.Hemen sürüyorum ve yaklaşık 5-10 dakikada etki etmeye başlıyor.Abartma diyebilirsiniz 🙈 düşününce evet abartı gibi ama sadece ben değil denemesi içi önerdiğim herkes çok memnun kalınca tamam dedim artık yazmalıyım.Ve ürünü sizinle de paylaşıyorum ;






Tabi şimdi ben başım ağrıyor diyen aileme ve arkadaşlarıma  ürünü kullanınca bu ne kremi diye soruyor 🙈 Tabi ardından nereden alabiliriz diyorlar. İnstagram sayfalarından sipariş alıyorlar , instagram adreslerini de buraya bırakıyorum 

https://www.instagram.com/catalynlaboratories/

Minicik uyarı ; gözlerinize yakın sürmeyin; mentollü olduğu için yakıyor , ben şakaklarıma sürdüm tabi sonra gözlerimi menthol den açamadım,  öyle etkili yani düşünün..

Ben alın bölgemden saç diplerine doğru sürüyorum 👌🏻 

Okuduğunuz için teşekkür ederim , bir sonra ki yazımda görüşmek üzere 🌸 





1 yorum:

CATALYN COLD LOTION -SOĞUTUCU ETKİLİ LOSYON

Merhaba.. Öncelikle 2018 sağlık ,mutluluk, huzur ,isteyen ve olmayan herkese aşk getirsin 🙈 Dilerim güzel haberler alacağımız bir yıl ol...