11 Ocak 2017 Çarşamba

WET N WİLD COMFORT ZONE FAR PALETİ İNCELEMESİ




Hoşgeldiniz 😊 Wet n Wild Comfort Zone far paletini artık hemen hemen hepimiz biliyoruz..Birde benim gözümden inceleyelim isterseniz 

O zaman başlayalııım 👇

  Pigmentasyonu çok başarılı , yumuşacık farlar , çok kolay dağılıyor.Tamamı ışıltılı bir palet..Ancak sim sim durur diye düşünmeyin , çok güzel abartıya kaçmayan bir ışıltısı var.Tozutma durumu ; fırça kullanırsanız çok az var fakat ben genelde parmağımla uyguluyorum , parmak ısısı ile farların daha güzel oturduğunu düşünüyorum.Her palet için geçerli olmayabilir tabi ki bu durum , ama bu palet elinizde varsa veya alırsanız birde böyle deneyin 💕  
                                                                                                                                   

   Paletteki renklerin mac farlara muadil olduğu söyleniyor , elimde mac far olmadığı için bununla ilgili size kesin birşey söyleyemem fakat bununla ilgili çok fotoğraf var dilerseniz bakabilirsiniz 😊 Ben birkaç tane Pinterest'den denk geldiklerimi paylaşmak istedim sizinle..


                                       
GÖRSEL PİNTEREST'TEN ALINTIDIR.


  Farların  kalıcığına gelirsek ;  far bazı kullanmadan çok rahat 5-6 saat göz kapağınızda kalıyor ,
hatta şöyle bir örnek verecek olursam bugün 9 da sürdüğüm far hala azda olsa göz kapağımda 😉 (saat 21:00) 
  
 Paletin sevmediğim yönü içindeki aplikatörü ve ambalajı ; ambalaj biraz dandik yani ufacık düşse kırılır  , bir tarafı aplikatör bir tarafı fırça şeklinde ve fırçası tuhaf sert biraz ama zaten genelde kullanmadığım için çokta sıkıntı değil.

  İlk fotoğraftaki tavşandan da anlayacağınız gibi Wet n Wild markası hayvanlar üzerinde deney yapmıyor tabi ki 😻 🐇🐈 



Şimdi paleti yakından inceleyelim mi , ne dersiniz 💕




Daha da yakınlaştıralım :)


Paletin sol tarafı ile başlayalım ; 1 numaralı rengi genelde göz pınarlarına uyguluyorum ancak tüm göz kapağına far olarak uygulayınca da doğal ışıltılı bir görüntü oluyor.
2 numaralı ise palette en çok kullandığım far , tüm göz kapağıma uyguluyorum..
3 numaralı farı çok kullanmasam da oda 2 numaralı far gibi tüm göz kapağında güzel oluyor..
4 numaralı farı ise katlanma bölgesine uyguluyorum veya köşelerde kullanıp karıştırma fırçası ile dağıtıyorum..

Şimdi swatchlarına bakalım ;


 




Eveeet geldik paletin sağ kısmına ❤




Paleti sırf 4 numara için alanlar burda mı 🙈 Çok haklısınız renk gerçekten , yanarlı dönerli ha-ri-ka bir renk.


1 ve 2 numarayı bütün göz kapağına uyguluyorum genelde 
3 numarayı da köşelere uygulayıp karıştırma fırçası ile dağıtıyorum
4 numarayı bazen köşelerde uygulayıp dağıtıyorum ama genelde bütün göz kapağıma uyguluyorum.Özel bir günde makyaj yapacaksınız ama evde herkes hazır sizi mi bekliyor  veya bir akşam yemeğine mi gideceksiniz ama sevgiliniz sizi aşağıda mı bekliyor 🙊 Korkmayın kızlar , sürün  bunu ve bırakın dakikalarca uğraştığınızı sansınlar 😉💖







Ürünü Gratis'de bulabilirsiniz , indirimsiz fiyatı 24,90 TL 
İndirim zamanı 12 TL'e almıştım
Şuan ise 9-15 Ocak arasında 14,90'e düşünce bu inceleme yazısını yetiştirmeliyim diye düşündüm.Umarım yazımı severek okumuşsunuzdur 😗💋
 Sorularınız varsa seve seve cevaplarım 😍 
İnstagram hesabım @blogbyvanilla  ❤









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATALYN COLD LOTION -SOĞUTUCU ETKİLİ LOSYON

Merhaba.. Öncelikle 2018 sağlık ,mutluluk, huzur ,isteyen ve olmayan herkese aşk getirsin 🙈 Dilerim güzel haberler alacağımız bir yıl ol...